افتتاح ساختمان مدیریت بحران شهرداری نی ریز

افتتاح ساختمان مدیریت بحران شهرداری نی ریز

ساختمان مدیریت بحران شهرداری نی ریز در دهه ی فجر انقلاب اسلامی سال جاری به بهره برداری می رسد. این ساختمان در زمینی به مساحت 4700 متر مربع و با زیربنایی نزدیک به 1500 متر مربع در دو طبقه در خیابان شهید نواب صفوی ساخته شده است. عملیات اجرایی این ساختمان از اوایل دهه 90 شمسی شروع شده بود و متاسفانه چندین سال متوقف مانده بود.

ساختمان مدیریت بحران شهرداری نی ریز در دو بخش مجزا شامل مجموعه ی اتاق های مدیریتی، خوابگاه و اتاق های متعدد اسکان اضطراری همراه با امکانات بهداشتی و اقامتی، اتاق های خدماتی و تاسیسات، یک سالن ورزشی چند منظوره، سالن ورزش های رزمی و محوطه فرود بالگرد است.

این مجموعه که ارزش ریالی آن در حال حاضر بیش از 100 میلیارد ریال است در مواقع بحرانی برای سکونت پناه جویان استفاد خواهد شد و شهرداری نی ریز در زمان آرامش آن را در اختیار شهروندان و ورزش دوستان محله ی شهید نواب صفوی قرار خواهد داد.بیش از 90 درصد هزینه های احداث این بنای ماندگار و کاربردی از محل ردیف های عمرانی شهرداری نی ریز و ما بقی آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

محله شهید نواب صفوی تا پیش از احداث این مجموعه، فاقد هرگونه مستحدثات ورزشی و سرانه ی تفریحی بوده است. سالن های ورزشی ساختمان مدیریت بحران شهرداری می تواند تاثیر به سزایی در رشد و شکوفایی استعداد های وزرش دوستان این منطقه از شهر نی ریز داشته باشد. پس از تکمیل این پروژه، عملیات احداث پارک محله ای و بهسازی سواره رو و پیاده روی محور اصلی خیابان شهید نواب صفوی و بازآفرینی میدان ورودی این خیابان نیز توسط شهرداری نی ریز آغاز خواهد شد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۳۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید