آیین تکریم و معارفه مسئول حراست شهرداری نی ریز برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مسئول حراست شهرداری نی ریز برگزار شد

 

رجبی تودیع و بهجت نیا معارفه گردید

🔷️ آیین تکریم و معارفه مسئول حراست شهرداری نی ریز با حضور هاشمی نماینده استانداری فارس و هئیت همراه، مسئول حراست فرمانداری نی ریز، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز و معاونین و مسئولین دوائر شهرداری نی ریز برگزار شد.

🔹️ به گزارش روابط عمومی شهرداری نی ریز در ابتدای جلسه فرزند شهید زارع با قرائت قرآن جلسه را آغاز و در ادامه دکتر شاهسونی شهردار نی ریز ضمن خوش آمد گویی به حضار در جلسه افزود، در ابتدای حضور بنده در شهرداری نی ریز موضوع تعیین مسئول حراست مورد توجه مراجع ذیصلاح بود که با توجه به حساسیت این پست مهم، با مشورت صورت گرفته جناب آقای حسام بهجت نیا معرفی شدند که بحمدالله مورد تائید واقع شد.

🔹️ در ادامه ایشان بیان کرد، یکی از دغدغه های ما انتصاب حراست از بدنه مجموعه شهرداری بود که وی بر روند امور واقف باشد که خوشبختانه با همکاری صورت پذیرفته، آقای بهجت نیا که سالها به عنوان نماینده حقوقی شهرداری پیگیر امور حقوقی و قضایی شهرداری بودند و از نیروهای جوان، پرتلاش و در جریان اغلب امور حساس شهرداری قرارداشت معرفی و تایید شدند.

🔹️ در این جلسه، مهندس هاشمی که بعنوان نماینده مدیرکل حراست استانداری حضور داشت از زحمات رجبی مسئول حراست پیشین شهرداری قدردانی و برای بهجت نیا آرزوی موفیقت نمود.

۳۰ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۲۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید