سفر به پایتخت برای پیشرفت نی ریز

سفر به پایتخت برای پیشرفت نی ریز

 

💠 شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز با معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور دیدار کردند.

🔷️ به گزارش روابط عمومی شهرداری، با هماهنگی و همراهی دکتر طهماسبی نماینده مردم شریف نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور با معاون وزیر کشور، رئیس سازمان شهرداری ها و  مدیر عامل شرکت هپکو دیدار های خوبی برای تسریع در پیشرفت و خدمت‌رسانی نی ریز انجام دادند.

🔹️ در این سفر کاری مسائل، مشکلات و مطالبات حوزه شهری پیگیری شد که دستاورد های خوبی نیز به همراه داشت.

🔹️ از مهمترین دستاورد های این دیدارها عقد قرارداد خرید یک دستگاه خودروی سنگین راه سازی (گریدر) با ارزش بیش از ۸۷ میلیارد ریال به صورت مشارکتی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود که انشاالله طی چند ماه آینده به ناوگان ماشین آلات شهرداری افزوده خواهد شد و تاثیر چشمگیری در فعالیت های عمرانی شهر نی ریز خواهد داشت، امید آنکه موجب افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رضایتمندی عمومی گردد.

🔹️ لازم به ذکر است از اصلی ترین ماشین آلات راه سازی شهری گریدر است که عمر تنها گریدر شهرداری نی ریز به بیش از چهل سال قبل بر می‌گردد و به دلیل فرسودگی و حجم بالای خرابی مستمر، پاسخگوی نیازمندی های شهری نیست.

🔹️ در این دیدار ها موضوعاتی همچون پیگیری اختصاص قیر دولتی و مواردی از این دست نیز دنبال شد که پس از تحقق به اطلاع شهروندان فهیم نی ریزی خواهد رسید.

🔹️ شایان ذکر است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز در خلال این سفر با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان با یاد، نام و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا تجدید میثاق کردند.

۳۰ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۲۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید