آغاز عملیات عمرانی بولوار شهید صیاد شیرازی، راه دسترسی اهالی شهرک امیرکبیر(جمال آباد) به بولوار نصر

آغاز عملیات عمرانی بولوار شهید صیاد شیرازی، راه دسترسی اهالی شهرک امیرکبیر(جمال آباد) به بولوار نصر

 

عملیات عمرانی احداث بولوار شهید صیاد شیرازی حد فاصل میدان نصر به شهرک امیرکبیر (جمال آباد) توسط واحد عمران شهرداری نی ریز آغاز شده است. در این پروژه بیش از 2 هزار متر طول عملیات لبه گذاری و جدول گذاری قطعه اول این بولوار 45 متری انجام می شود و مساحتی بیش از 16 هزامترمربع زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

با اجرای قطعه اول بولوار شهید صیاد شیرازی دسترسی اهالی شهرک امیرکبیر از سمت غرب این شهرک به بولوار نصر و میدان سرباز تسهیل خواهد شد. پیش از این دسترسی شهرک امیرکبیر، از سمت شرق این شهرک و از طریق بولوار ولایت به سایر معابر شهری امکان پذیر بوده است. جمال آباد منطقه مسکونی جدید التاسیس به مساحت تقریبی 30 هکتار در شمال شرق شهر نی ریز است.

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در شهرک امیرکبیر مطابق قانون بر عهده اداره کل راه و شهرسازی فارس است، شهرداری نی ریز با پیگیری های مکرر طی دو سال اخیر موفق به الــحاق این محدوده به بافت ناکارآمد شهر نی ریز در مراجع فنی استانی و کشوری شده و عملیات زیرسازی و آسفالت معابر داخلی این شهرک با مشارکت شهرداری و شرکت ملی بازآفرینی شهری و نظارت اداره کل راه و شهرسازی فارس شروع شده است.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید