بازطراحی و نصب تصاویر شهدای عزیز نی ریز با تلاش واحد روابط عمومی شهرداری انجام شد.

بازطراحی و نصب تصاویر شهدای عزیز نی ریز با تلاش واحد روابط عمومی شهرداری انجام شد.

 

نصب مجدد تصاویر شهدای عزیز نی ریز در تمام معابر شهر ظرف چند هفته اخیر و با مناسب شدن شرایط دمایی به همت واحد روابط عمومی شهرداری انجام شد. شهرداری نی ریز در سال 1397 برای اولین بار کل تصاویر شهدای نی ریز در سطح معابر شهر را با طراحی جدید و هنرمندانه نوسازی کرده بود. در این پروژه تصاویر سرداران و شهدای شهرستان نی ریز با گرافیک نوآورانه ای در قالب نزدیک به 100 قاب در معابر اصلی شهر نصب شده است.
کلیه فرآیندهای این پروژه شامل تحقیق و مطالعات، ترمیم تصاویر، افزایش کیفیت تصاویر قدیمی با استفاده از رایانه، طراحی گرافیکی وچاپ و نصب تصاویر توسط گرافیست های جوان نی ریزی و فعالین حوزه چاپ و نشر دیجیتال شهر نی ریز انجام شده است. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق توجه به یادمان های مختلف مربوط به شهدا در طول سال های اخیر مورد توجه شهرداری نی ریز بوده است.

نی ریز دیار دلاورمردان گردان همیشه سرافراز کمیل از لشکر 33 المهدی(عج) است که در طول 8 سال جنگ تحمیلی  با تقدیم 500 شهید والامقام، 1300 جانباز صبور و 52 آزاده سرافراز از مجموع 5هزار رزمنده اعزامی ، نقش خود در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را به بهترین شکل ایفا نموده است.

اجرای بوستان صحن شهدا، بهسازی و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرستان و طراحی ونصب تصاویر شهدا از جمله اقدامات شهرداری  در سال های اخیر است.

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید