ادامه عملیات ساخت دومین سالن بزرگ ورزشی استان با مشارکت شهرداری و مجتمع فولاد غدیر نی ریز

ادامه عملیات ساخت دومین سالن بزرگ ورزشی استان با مشارکت شهرداری و مجتمع فولاد غدیر نی ریز

 

در ادامه ی اجرای پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی فولاد غدیر بوستان آزادی شهر نی  ریز که در قالب قرادادB.O.L.T بین شهرداری نی ریز و مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حال احداث است، پس از تکمیل عملیات اجرای سازه های بتنی  ورزشگاه 2 هزارنفری، عملیات تولید و نصب سازه های فلزی این سالن ورزشی از چند هفته قبل آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت نزدیک به 5  هزار متر مربع در ضلع جنوبی مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی فولاد غدیر بوستان آزادی و در مجاورت دریاچه ی مصنوعی مجتمع در حال ساخت است ودر هنگام بهره برداری پس از سالن ورزشی 6 هزار نفری شیراز، به دومین سالن ورزشی بزرگ استان فارس تبدیل خواهد شد و امکان میزبانی از انواع مسابقات ورزشی و مراسم های مختلف را خواهد داشت.

قرارداد .B.O.L.T (ساخت، مالکیت، اجاره، انتقال) یک مدل قرارداد مشارکت عمومی-خصوصی است که در آن سرمایه گذار نسبت به طراحی، تامین مالی واحداث پروژه مشخصی در حوزه سرزمینی سرمایه پذیر اقدام نموده، پس از تکمیل عملیات نسبت به بهره برداری مشترک اقدام کرده و در پایان مدت تعیین شده، مستحدثات را به مالک منتقل می نماید. قرارداد این پروژه از سال 1398 بین طرفین منعقد شده است.

مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی فولاد غدیر بوستان آزادی با نام مجتمع سردارشهید سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه گذاری تاریخ شهرداری نی ریز با مشارکت مجتمع فولاد غدیر نی ریز  در زمینی به مساحت بیش از 100 هزار متر مربع در حال ساخت است. این پروژه شامل دریاچه مصنوعی،سالن ورزشی ، استخر سرپوشیده، سالن اجتماعات بزرگ، مهمانسرا ،پیاده راه سلامت و چندین زمین ورزشی روباز خواهد بود.

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید