لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر با پیگیری واحد عمران معاونت فنی و شهرسازی

لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر با پیگیری واحد عمران معاونت فنی و شهرسازی

 

واحد عمران معاونت فنی و شهرسازی شهرداری نی ریز در راستای بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان و پیگیری درخواست‌هایی که از طریق دیدراهای عمومی شهردار و سامانه 137 ثبت شده است، عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر مناطق مختلف شهر را در حال اجرا دارد.رفع خرابی ناشی از حفاری های انجام شده توسط ادارات مختلف و جلوگیری از گسترش تخریب لایه روسازی آسفالت از اهداف این عملیات است. 

در این پروژه با صرف بیش از هشتصد تن آسفالت مساحتی بیش از هفت هزار متر مربع از آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهر ترمیم خواهد شد.

 ارزش ریالی این طرح بیش از ده میلیارد ریال است که از محل منابع داخلی بودجه مصوب شهرداری نی ریز تأمین شده است. شهروندان عزیز می توانند با تماس تلفنی یا استفاده از سامانه ی 137 شهرداری نی ریز مناطق مورد نظر خود برای عملیات لکه گیری را ثبت و درخواست نمایند. 

فاز اول عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر که از اوایل تابستان شروع شده  بسته به حجم عملیات تا اواسط پاییزامسال ادامه خواهد داشت. با توجه به گستردگی زیاد معابر سطح شهر ونیاز به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت طبق برنامه و با اولویت معابر پرترافیک و همچنین بافت فرسوده شهر انجام خواهد پذیرفت. 

 
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱
Loading

نظرات بینندگان

شیخی
0
0
0

سلام وقت بخیر شهرک دانشگاه خیابان 42 هستم خیابان مارو کندن خیلی خالی شدن فاصله تا کف زمین خیلی زیاد شده پیگیری کنید که به نتیجه برسه


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید