با تکمیل پوشش بتنی کانال مسجد جامع کبیر زیرسازی و آسفالت خیابان 20 متری شهید مدنی با تلاش شهرداری نی ریز آغاز شده است.

با تکمیل پوشش بتنی کانال مسجد جامع کبیر زیرسازی و آسفالت خیابان 20 متری شهید مدنی با تلاش شهرداری نی ریز آغاز شده است.

 

پس از تکمیل عملیات قالب بندی، آرماتور بندی و بتن ریزی دیواره ها و پوشش کانال مسجد جامع کبیر که در دوره مدیریت فعلی شهرداری نی ریز اجرا شده است، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان 20 متری شهید مدنی آغاز شده است. این خیابان به طول نزدیک به 700 متر حد شمال مسجد تاریخی جامع کبیر شروع شده و با عبور از مجاورت پارک نماز و دبیرستان شهید مدنی  تا خیابان شهید دهقانی ادامه پیدا می کند.

اجرای این پروژه علاوه بر سهولت رفت و آمد شهروندان و دانش آموزان مدارس مجاور از طریق ایجاد دسترسی مناسب و ایمن، باعث ایجاد زیبایی محوطه پیرامونی مسجد جامع کبیر شده و تمام مقدمات برای احداث فاز دوم بوستان نماز را فرآهم می آورد.مساحت محوطه مورد نظر برای زیرسازی و آسفالت بیش از 6 هزار متر مربع خواهد بود و این پروژه تا حدوده 2 هفته آینده به پایان خواهد رسید.

برای بهبود وضعیت روسازی راه آسفالت معیوب بخش قدیمی راه تخریب شده است و مجدداً زیرسازی و آسفالت خواهد شد. مرحله دوم پارک نماز واقع در حد شرق مسجد تاریخی جامع کبیر به مساحت بیش از 6 هزار مترمربع در مجاورت خیابان 20 متری شهید مدنی واقع شده و پس از تکمیل این خیابان عملاً احداث  این پارک نیز پس از سال ها ممکن خواهد بود.

 
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۱۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید