زیرسازی، لبه گذاری و جدول گذاری، معابر خاکی نقاط کمتر برخوردار شهر با تلاش شهرداری نی ریز

زیرسازی، لبه گذاری و جدول گذاری، معابر خاکی نقاط کمتر برخوردار شهر با تلاش شهرداری نی ریز

 

در ادامه توجه شهرداری به نقاط کمتر برخوردار شهر، عملیات خاکریزی، تسطیح و کوبش معابر خاکی شهر و همچنین جدول گذاری و احداث کانیوو (آبراه بتنی) در این کوچه ها با تلاش واحد عمران شهرداری نی ریز در حال انجام است. در این پروژه از ابتدای سال جاری معابر خاکی شهر با اولویت قدمت و جمعیت محلات، زیرسازی شده و این فرآیند تا قبل از فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

پروژه زیرسازی و خاکریزیی معابر خاکی شهر، به منظور ایمن سازی مسیر  کوچه ها و با هدف رفاه حال شهروندان از طریق سهولت تردد خودروها  و پیشگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی در حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری نی ریز تعریف شده و با استفاده از ماشین آلات، نیروی انسانی  و امکانات شهردرای و پیمانکاران طرف قرارداد در حال اجراست.

جدول گذاری و کانیوو گذاری معابر خاکی سطح شهر از ابتدای سال 1402 شروع شده و با اولویت معابر خاکی نقاط کمتر برخوردار شهر، بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری از جمله معابر فرعی منشعب از خیابان های احمد نی ریزی، امام خمینی(ره)، شهید صدوقی، امام مهدی(عج)، ولی عصر(ع)و بولوار های  آزادی، شهید زردشت، شهید کلانتری و سایر نقاط شهر اجرا شده یا تا پایان سال اجرا خواهد شد.

در قالب این پروژه ها بیش از 50 هزار مترمربع از معابر شهر خاکریزی و بستر سازی خواهد شد و متراژ عملیات کانویوو گذاری به بیش از 4 هزار مترطول خواهد رسید. ارزش ریالی این پروژه بیش از 15 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات عمرانی بودجه ی مصوب سال 1402 تامین و هزینه خواهد شد. آبراه های بتنی ویژه دفع آبهای سطحی ناشی از بارش های آسمانی است و نباید برای دفع فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۰۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید