بازدید واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری نی ریز از هیئت های مذهبی سطح شهر

بازدید واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری نی ریز از هیئت های مذهبی سطح شهر

 

با توجه به برخی حوادث سال های گذشته و در راستای رسالت واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی در خصوص پیشگیری از آتش سوزی و سایر حوادث احتمالی، به دستور شهردار نی ریز بازدید از مساجد و هیئت های مذهبی و آشپزخانه هایی که در ایام عزاداری دهه محرم فعال هستند برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

در این بازدید ها آموزش استفاده از خاموش کننده های دستی، ایمنی داربست ها و تجهیزات، ایمنی سیلندرها و اجاق های طبخ غذا، آموزش نصب مناسب اتصالات و ادوات برقی، ایمنی در های ورودی و خروجی  و... به مسئولین هیئت ها ارائه شده و کارشناسان شهرداری ضمن تایید چک لیست نکات ضروری را به آنها یادآور می شوند.

بازدید  کارشناسان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از اماکن مذهبی در طول دهه اول محرم  و ایام عزاداری همچنان ادامه دارد و مسئولین هیئت های مذهبی می توانند در صورت نیاز به مشاوره های ایمنی با شماره تلفن های 125 و 53820200 تماس حاصل نمایند.

در شب های محرم در نقاط پرتردد شهر، اکیپ هایی از نیروهای آتش نشانی  به گشت زنی پرداخته و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل قرار می دهند.

 شهردار نی ریز از شهروندان خواست که در این ایام همکاری لازم را با  آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و با سامانه 125 تماس بگیرند.

۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید