شهرداری نی ریز و اداره کل راه و شهرسازی فارس برای زیرسازی و آسفالت کل معابر خاکی بافت ناکارآمد شهر نی ریز اقدام می کنند.

شهرداری نی ریز و اداره کل راه و شهرسازی فارس برای زیرسازی و آسفالت کل معابر خاکی بافت ناکارآمد شهر نی ریز اقدام می کنند.

 

با انعقاد تفاهم نامه ای بین شهرداری نی ریز و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، کل معابر خاکی بافت ناکارآمد شهر نی ریز زیرسازی و آسفالت خواهد شد. در این پروژه معابر خاکی شهرک شهیدان رجایی و باهنر و شهرک امیرکبیر(جمال آباد) به مساحتی نزدیک به 100 هزار متر مربع آسفالت خواهد شد، ارزش ریالی این پروژه قریب به 15 میلیارد تومان است و از هفته چهارم تیرماه سال 1402 آغاز خواهد شد.

در زمستان سال گذشته  و  پس از  نزدیک  به  2  سال پیگیری و مکاتبات متعدد انجام شده توسط شهرداری نی ریز، محلات کمرآویز واقع در شهرک شهیدان رجایی و باهنر و جمال آباد(شهرک امیرکبیر) با مصوبه کمیته فنی و کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان بافت ناکارآمد شهری شهر نی ریز تثبیت شدند و این تفاهم نامه یکی از بسته های تشویقی سازمان بازآفرینی کشور برای بافت ناکارآمد شهر نی ریز است.

با همکاری قابل تقدیر اداره بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان فارس، رییس هیئات مذهبی شهرستان و شهرداری نی ریز، بارگیری قیر مورد نیاز اجرای پروژه انجام شده و طی چند روز گذشته در مخزن ذخیره قیر شهرداری نی ریز تخلیه شده است، تولید بیس و سایر مصالح شکسته در کارگاه سنگ شکن شهرداری در حال انجام است و طی هفته آینده عملیات اجرایی آسفالت این محلات به همت واحد عمران شهرداری نی ریز آغاز می شود.

۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید