به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت آیین آغاز عملیات عمرانی مهمانسرای شهرداری نی ریز با حضور معاون عمرانی استانداری فارس انجام شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت آیین آغاز عملیات عمرانی مهمانسرای شهرداری نی ریز با حضور معاون عمرانی استانداری فارس انجام شد.

در هفتمین روز شهریور ماه 1401 آیین آغاز عملیات عمرانی مهمانسرای شهرداری نی ریز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی شهرستان و تعداد دیگری از مسئولین ادارات و نهادها انجام شد.

دکتر محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و هیئت همراه، متشکل از تعدادی مسئولین استانی و شهرستانی در ابتدای ورود به شهر نی ریز با حضور در محل گلزار مطهر شهدای شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

معاون عمرانی استاندار در این مراسم در سخنانی اعلام کرد:با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان این مهمانسرا از نیازهای استان به حساب می آید، پروژه های عمرانی شهرداری نی ریز بسیار نوآورانه و با ایده های خوبی بوده است و شهرداری نی ریز در بین شهرداری های استان فارس از شهرداری های پیشرو به حساب می آید.

در این مراسم همچنین یک دستگاه پرس حمل زباله مکانیزه و یک دستگاه کامیون که به ارزش تجمعی 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری نی ریز خریداری شده اند به طور رسمی به معاونت خدمات شهری و واحد عمران شهرداری نی ریز تحویل شد و به ناوگان ماشین آلات شهرداری اضافه گردید.

مهمانسرای شهرداری نی ریز در زمینی به وسعت بیش از 4 هزار متر مربع و با زیربنایی به مساحت نزدیک به 800 مترمربع برای استفاده ی کلیه نهادها و ادارات در مراسم های مختلف و همچنین استفاده ی مراجعین و میهمانان شهرستان طراحی شده و پیش بینی می شود در مدت دو سال ساخته شود.
۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید