معرفی مسئولشرح وظایفپرسنل آقای محمدرضا رجبی سرپرست امور اداری تلفن:داخلی301-5320 اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه نظارت لازم در زمینه پیداکردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه ارتباط و ایجاد هماهنگی با گروه تشکیلات و بهبود روشها به منظور رفع مسایل تشکیلاتی واحد مربوطه و ارائه پیشنهاد برای بهبود انجام امور معرفی کارکنان واجد شرایط برای طی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان به حوزه مدیریت امور اداری نظارت بر امور کارگزینی، دبیرخانه، بایگانی، ماشین نویسی و سایر واحدهای زیر مجموعه پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تامین آن با هماهنگی واحد زیربط پیشنهاد نیروهای واجد شرایط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق پیگیری و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و دیگر همکاران با رعایت قوانین و مقررات اداری همکاری در تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم بروز نگهداشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم فوق ارائه گزارش های پرسنلی در فواصل زمانی معین به مقام مافوق نظارت بر مکاتبات اداری بر اساس آئین نامه مکاتبات شهرداری پیگیری مسائل رفاعی کارکنان انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف ردیف نام و نام خانوادگی سمت تلفن 1 صدیقه دیندار کارشناسامور اداری داخلی 301-5320